Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Levicovy.Pravnik

11. 9. 2012 17:37
Pane Hrabovský

od ledna 2007 nám opravdu vládne pravice. už 6 let nezvýšila min.mzdu,zrušila sociální příplatek, pohřebné, porodné,zavedla rovnou dan, poplatky u lékaře.je snad z toho něco levicového.to jsou jasně pravicové věci!

0 0
možnosti

dr toopee

11. 9. 2012 19:19
Re: Pane Hrabovský

OK ale zrovna u těch lidí, kteří jsou od 2k7 u vesla, by vám mělo být jasné, že to z altruismu asi nedělali a dělat nebudou... prostě se to vyžírkům zrovna hodilo do krámu (stejně jako pár let před nimi oranžovým vyžírkům)

0 0
možnosti

dr toopee

11. 9. 2012 16:25
trochu jsem vám zvýšil karmu

;...jakkoliv jsem dle pana premiéra debil, protože nečasovsko-kalouskovské směřování státu ve stylu "POCHODEM VCHOD, DO ŘITI V ŘIŤ" nepovažuji za správné. ovšem zrovna od těchto pánů mě takováto titulatura opravdu neuráží. posílám jim jen lehký úsměv, protože do budoucích politických mrtvol se nekope

1 0
možnosti

Halfunx

11. 9. 2012 14:38
Není debil jako debil

Něktrým debilům je nutné písemně oznámit, že oni konkrétně debilem nejsou a někteří debilové zůstanou debily dál, tak jako já.

P.S.: Jesli je za každého debila 100 dukátů, tak jsem v pytli. Já debil.

1 0
možnosti

R. Hrabovský

11. 9. 2012 16:07
Re: Není debil jako debil

;-D kdyby to šlo, pár bych vám přeposlal...

3 0
možnosti

Alergik_new

11. 9. 2012 14:38
On tady byl skutečně někdo tak naivní?

A čekal po 20 letech levicových vlád, že najednou se z ODS stane pravicová strana? A co navíc, sáhne na mandatorní výdaje a tak nebude muset zvedat daně?8-o

2 0
možnosti

vogele

11. 9. 2012 15:23
Re: On tady byl skutečně někdo tak naivní?

ale ve výsledku je to úplně jedno jestli snižovat mand. výdaje nebo kapitoly rozpočtu či zvedat DPH ty peníze tam totiž budou chybět vždy ale sníži to dluhovou službu .

0 0
možnosti

Clovek obycejny

11. 9. 2012 14:34
ano

je to katastrofa. Ano, jsem stejný de*il jako vy. Také jsem doufal, také jsem zděšen.;-(

1 0
možnosti

R. Hrabovský

11. 9. 2012 16:06
Re: ano

R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS